Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Homár Hétfő #6: Hiánycikk a HD-Box a Diginél

2014.09.08. 11:29 :: Clientcoach

A Tékozló Homárra írt eredeti bejegyzést és a hozzá tartozó kommenteket itt olvashatjátok. A történet a lényegét tekintve a következő:

A jobb minőségű és olcsóbb szolgáltatás érdekében szolgáltatót váltó fogyasztó, aki a szerződést aláírta, de a szolgáltatás csak részben működik, mert a HD TV nem működik. 

Ki, mit tett jól, és ki, miben hibázott? Szigorúan érzelmek nélkül, csak a bejegyzés tartalmát ismerve a következő észrevételeim vannak:

A fogyasztó

  • jól tette, hogy
    • tájékoztatást kért 
  • hibázott abban, hogy
    • nem volt elég határozott
    • nem jelezte a hiányosságot a szerződéskötéskor

A szolgáltató

  • helyesen járt el:
    • nem találtam ilyet
  • felületesen járt el abban, hogy
    • nem adott megfelelő tájékoztatást sem telefonon sem személyesen
    • a szerelő kollégát sem látták el a megfelelő információval

Kérdések, amik felmerültek bennem a bejegyzés kapcsán:

  • Miért nem szólt a panaszos a szerződés aláírásakor, hogy hiányos a szerződés?
  • Vajon ilyen esetekre mit ír a DIGI ÁSZF-e?

Megoldási javaslat:  

  • Írásban össze kell foglalni a tényeket, érzelemmentesen. Mindenképpen tartalmazza a levél a következőket:
    • a hűségidőt csak akkor fogadja el a panaszos, ha a teljes szolgáltatás hadrendben áll
    • a hiányos szolgáltatásért csökkentett díjat vagy valamilyen kompenzációt kér.

szívesen segítek a levél megfogalmazásában, keress meg a FB-n. Ha fel szeretnéd venni velem a kapcsolatot, kattints ide: https://www.facebook.com/clientcoach 

  • Az erre adott válaszból tudunk továbblépni:
    • BT
    • Fogyasztóvédelem
    • NMHH (Hírközlési Felügyelet)

Összegezve: nagyon oda kell figyelni, hogy mit írunk alá, ha bármilyen vélemény-eltérésünk van, azonnal jelezni kell és jegyzőkönyvbe kell vetetni!

Várom az észrevételeket a kommentelési szabályzat betartásával.

komment

Címkék: különkiadás Digi homár-hétfő

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr326665371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása