Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Élményszerda: Telenor Call Center

2014.09.24. 11:29 :: Clientcoach

Hogy, hogy nem, megint Telenoros ügyem van.

Mivel a meglévő számom céges szám, és elég sok rajta a tiltás (nem tudok külföldi számot hívni, parkolni, tarifa csomagot módosítani, stb.), ezért úgy döntöttem, hogy kérvényezem a telefonszám rám történő átírását. 

Gondoltam, körülnézek a Telenor honlapján. Sajnos nem találtam mindenre kiterjedő választ, így felhívtam a Call Centert. Nem kellett sokat várnom, csak 1 percet. Az ügyintéző sajnos nem volt éppen felkészült és teljesen más információkat mondott az ügymenetről.

Azt is hiányoltam, hogy nincs erre letölthető nyomtatvány és mindenképpen be kell menni az ügyfélszolgálatra.

Az eddig nagyon rugalmas és felkészült Telenor ügyfélszolgálatban kicsit csalódtam.

komment

Címkék: Telenor élményszerda

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr746716643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása