Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Miért tekintik ellenségnek a szolgáltatókat?

2014.09.05. 11:29 :: Clientcoach

A környezetemben bárkit kérdeztem eddig, a szolgáltatókról nincs túl jó vélemény.

Mindenkinek akadt egy rémtörténete, ami valamely szolgáltató ügyfélszolgálati tevékenységével kapcsolatos. Mindenkinek van egy ismerőse, vagy az ismerősének egy ismerőse, vagy csak úgy hallotta, hogy a szolgáltató milyen szemét és lehúzó.

Vajon tényleg így van?

szolgáltató.jpg

A statisztikák szerint az ügyfélszolgálatokon zajló ügyek kb. 85%-a szimpla ügyintézés és csak a 15% panasz.

Miért csak a rosszra emlékezünk?

Azt miért nem hallom, hogy de jó, voltam x.y. ügyfélszolgálaton, és kedves, hozzáértő hölgyek hamar megoldották a problémámat?

Az, hogy évek óta gond nélkül szolgáltatnak, de az első adandó problémánál kígyót-békát kiabálnak rájuk?

Talán jó lenne egy kicsit a jó oldalát is nézni. Kevesebb bosszúságot okozna és még a kedvünk is jobb lenne, ha így állnánk hozzá.

komment

Címkék: szolgáltató ellenség

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr696652541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása