A napokban észrevettem, hogy nem tudok MMS-t küldeni. Nézegettem a telefonom, s úgy tűnt, hogy amióta bekapcsolták a mobilinternetet, azóta nem megy az MMS. Mintha összeakadna a két szolgáltatás. Gondoltam én.
Miután megtaláltam a Call Center telefonszámát, fel is hívtam őket.
Szépen végighallgattam a teljes menürendszert, de az MMS opciónál egyik vonalon sem tudtam emberrel beszélni, így nekifutottam még egyszer. Most már rutinosabb voltam, nem a szolgáltatásokat választottam, hanem végighallgattam a főmenüt, itt kis idő múltán telefonvégre kaptam egy kedves hölgyet, aki tájékoztatott, hogy a problémám a technikai ügyfélszolgálat hatáskörébe tartozik, és visszahívnak.
Kis idő múltán vissza is hívtak, többszöri beállítás ellenőrzést követően bebizonyosodott, hogy távgyógyítással nem lehet megoldani a problémát és fáradjak be az ügyfélszolgálatukra, ahol bizonyára tudnak segíteni.
Mindent összevetve jónak minősítem az ügyintézést. Csak azért nem kapnak kiváló minősítést, mert a call centerből átirányítottak a technikai supporthoz.
Objektív szempontok | Értékelés | Szubjektív szempontok | Értékelés | |
Tájékoztatás rögzítésről | van | 1 | Kedvesség | 5 |
Menütérkép | van | 1 | Segítőkészség | 5 |
Ügyintézés sorszáma | nincs | 0 | Gyorsaság | 5 |
Naprakészség | 5 | |||
Beszélgetés hangneme | 5 | |||
Összesen | 2/3 | 25/25 |
Amennyiben Neked is van tapasztalatod, észrevételed ezzel kapcsolatban, kommentáld vagy írd meg nekem!