Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Telenor telefonos ügyfélszolgálat

2014.07.02. 11:29 :: Clientcoach

A napokban észrevettem, hogy nem tudok MMS-t küldeni. Nézegettem a telefonom, s úgy tűnt, hogy amióta bekapcsolták a mobilinternetet, azóta nem megy az MMS. Mintha összeakadna a két szolgáltatás. Gondoltam én.

Miután megtaláltam a Call Center telefonszámát, fel is hívtam őket.

Szépen végighallgattam a teljes menürendszert, de az MMS opciónál egyik vonalon sem tudtam emberrel beszélni, így nekifutottam még egyszer. Most már rutinosabb voltam, nem a szolgáltatásokat választottam, hanem végighallgattam a főmenüt, itt kis idő múltán telefonvégre kaptam egy kedves hölgyet, aki tájékoztatott, hogy a problémám a technikai ügyfélszolgálat hatáskörébe tartozik, és visszahívnak.

Kis idő múltán vissza is hívtak, többszöri beállítás ellenőrzést követően bebizonyosodott, hogy távgyógyítással nem lehet megoldani a problémát és fáradjak be az ügyfélszolgálatukra, ahol bizonyára tudnak segíteni.

Mindent összevetve nak minősítem az ügyintézést. Csak azért nem kapnak kiváló minősítést, mert a call centerből átirányítottak a technikai supporthoz.

Objektív szempontok Értékelés Szubjektív szempontok Értékelés
Tájékoztatás rögzítésről van 1 Kedvesség 5
Menütérkép van 1 Segítőkészség 5
Ügyintézés sorszáma nincs 0 Gyorsaság 5
Naprakészség 5
Beszélgetés hangneme 5
Összesen 2/3 25/25

 

Amennyiben Neked is van tapasztalatod, észrevételed ezzel kapcsolatban, kommentáld vagy írd meg nekem!

komment

Címkék: ügyfélszolgálat telefonos call center ügyfélélmény Telenor

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr436471087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása