Az ember időnként akaratlanul is kénytelen ügyfélszolgálattal kapcsolatba lépni valamilyen formában.
Én foglalkozásomból adódóan kifejezetten szeretem az ügyfélszolgálatokat, egy kivétel van, mégpedig a biztosítók ügyélszolgálata. Velük valahogy nem tudok zöld ágra vergődni sosem, túl sok az apró betűs rész és a kivétel.
Szerencsére nem ért kár, ettől függetlenül belefutottam a D.A.S. biztosító ügyfélszolgálatába.
Mindösszesen arról volt szó, hogy lecseréltem az autómat, így a biztosítást le kellett venni az előző kocsiról és áttenni az újra.
Írtam az on-line ügyfélszolgálatnak egy e-mailt. Az automatikus válaszoknak hála, azonnal jött is visszajelzés, majd kb. 2 hétig csend, amikor felhívott az üzletkötőm, hogy a biztosítási kötvényemben van egy módosító lap, azt töltsem ki és küldjem vissza.
Megtettem.
A biztosítás az első bejelentéstől számított 60 napon belül meg is történt.
Hmm. Egy változásbejelentés vonatkozásában csak én érzem hosszúnak ezt az időt?