A tegnapi vihar után nem működik a TV. Adtam időt a szolgáltatónak, de délután már felhívtam őket, mert lehet, hogy mégiscsak az én készülékemben van a hiba.
A hibabejelentő szám a honlap főoldaláról egyből kattintható lenne, ha működne. Mivel a kábeltv szolgáltató egyben az internetszolgáltató is, ha nincs kábeltv, nincs internet sem. Előbányásztam egy számlát, azon szerencsére már szerepelt a bűvös szám.
Úgy látszik, hogy nem csak nekem volt problémám, ugyanis a tárcsázást követően egy kellemes női gépi hang közölte velem, hogy minden ügyintézőjük foglalt, 5 hívás várakozik előttem. 1 perc zene után már csak 2 hívás volt előttem, majd szólt, hogy én vagyok a következő.
A Call Centeres hölgy először beazonosított, majd mondta, hogy nálunk most nincs szolgáltatás, mert tegnap belecsapott a vihar valami kütyüjükbe, de már javítják és a türelmemet kérte.
Na, megy ez kérem, mint a karikacsapás. A frappáns ügyintézés és a felkészült ügyintéző miatt, az ügyintézést csak kiválónak tudom értékelni.
Objektív szempontok | Értékelés | Szubjektív szempontok | Értékelés | |
Tájékoztatás rögzítésről | van | 1 | Kedvesség | 5 |
Menütérkép | van | 1 | Segítőkészség | 5 |
Ügyintézés sorszáma | nincs | 0 | Gyorsaság | 5 |
Naprakészség | 5 | |||
Beszélgetés hangneme | 5 | |||
Összesen | 2/3 | 25/25 |
Amennyiben Neked is van tapasztalatod, észrevételed ezzel kapcsolatban, kommentáld vagy írd meg nekem!