Miután a többszöri telefonos ügyintézés dugába dőlt, felkerekedtem hát, és elballagtam a hozzám legközelebb eső személyes ügyfélszolgálatra.
Előzetesen időpontot nem kértem, mert nem tudtam, mikor érek oda, viszont a honlapon nem találtam erre utaló jelet.
Bementem, előttem egy úr ügyet intézett. A hívószám automata közvetlenül az ajtó mellett van, nem sokat kellett keresgélnem.
Az üzlet első részén van 3 db ügyfélpult és hátul is van egy, gondolom, ott ül a főnök, mert amikor az ügyintézőnek kérdése merült fel, az onnan érkező hölgy érkezett segíteni.
Üldögélten egy darabig, aztán jött egy újabb ügyintéző, aki végülis velem foglalkozott. Elmondtam neki a problémámat és ő újra elvégezte azokat a próbákat, amit a technikai support-tal már az előző napokban megpróbáltunk. Mivel közben a ment az idő, otthagytam a telefont, elfutottam gyógyszertárba, gondolván, hogy mire visszaérek, majd elkészül.
Sajnos nem jártam szerencsével, mert a hölgy teljesen tanácstalan volt. Mondta, hogy biztos hibás a kártya, cseréltessem ki. Kértem, hogy erről győződjünk meg, és tegyük be egy másik telefonba. Ha azon tudunk MMS-t küldeni, akkor jó a kártya. Természetesen működött. Még szerencse, hogy nem cseréltük le egyből a kártyát...
Mivel a beállítások jók, a kártya sem hibás, arra a következtetésre jutott, hogy akkor biztos a telefonnal lesz a hiba. No. Majd meglátjuk.
Mindet összevetve az ügyintézést jónak minősítem.
Objektív szempontok | Értékelés | Szubjektív szempontok | Értékelés | |
On-line időpontkérés: | nincs | 0 | Előzékenység | 3 |
Nyitva tartási idő: . | 5 | Kedvesség | 4 | |
h-p: 8-17 | ||||
szo: 8-12 | ||||
Akadálymentesítés: | van | 1 | Segítőkészség | 4 |
Ügyfélhívó: | van | 1 | Gyorsaság | 3 |
Ügyfélhívó elhelyezkedése: | ajtóban | 5 | Naprakészség | 3 |
Kihelyezett tájékoztató anyagok: | van | 1 | Bürokrácia | 3 |
Kihelyezett nyomtatványok: | van | 1 | Beszélgetés hangneme | 5 |
Ügyfél WC: | nincs | 0 | ||
Bababarát: | nem | 0 | ||
Gyermekbarát: | nem | 0 | ||
Ülőhely: | van | 1 | ||
Összesen | 15/19 | 25/35 |
Amennyiben Neked is van tapasztalatod, észrevételed ezzel kapcsolatban, kommentáld vagy írd meg nekem!