Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Telenor személyes ügyfélszolgálat

2014.07.04. 11:29 :: Clientcoach

Miután a többszöri telefonos ügyintézés dugába dőlt, felkerekedtem hát, és elballagtam a hozzám legközelebb eső személyes ügyfélszolgálatra.

Előzetesen időpontot nem kértem, mert nem tudtam, mikor érek oda, viszont a honlapon nem találtam erre utaló jelet.

Bementem, előttem egy úr ügyet intézett. A hívószám automata közvetlenül az ajtó mellett van, nem sokat kellett keresgélnem.

Az üzlet első részén van 3 db ügyfélpult és hátul is van egy, gondolom, ott ül a főnök, mert amikor az ügyintézőnek kérdése merült fel, az onnan érkező hölgy érkezett segíteni.

Üldögélten egy darabig, aztán jött egy újabb ügyintéző, aki végülis velem foglalkozott. Elmondtam neki a problémámat és ő újra elvégezte azokat a próbákat, amit a technikai support-tal már az előző napokban megpróbáltunk. Mivel közben a ment az idő, otthagytam a telefont, elfutottam gyógyszertárba, gondolván, hogy mire visszaérek, majd elkészül.

Sajnos nem jártam szerencsével, mert a hölgy teljesen tanácstalan volt. Mondta, hogy biztos hibás a kártya, cseréltessem ki. Kértem, hogy erről győződjünk meg, és tegyük be egy másik telefonba. Ha azon tudunk MMS-t küldeni, akkor jó a kártya. Természetesen működött. Még szerencse, hogy nem cseréltük le egyből a kártyát...

Mivel a beállítások jók, a kártya sem hibás, arra a következtetésre jutott, hogy akkor biztos a telefonnal lesz a hiba. No. Majd meglátjuk.

Mindet összevetve az ügyintézést nak minősítem.

Objektív szempontok Értékelés Szubjektív szempontok Értékelés
On-line időpontkérés: nincs 0 Előzékenység 3
Nyitva tartási idő:  . 5 Kedvesség 4
h-p: 8-17
szo: 8-12
Akadálymentesítés: van 1 Segítőkészség 4
Ügyfélhívó: van 1 Gyorsaság 3
Ügyfélhívó elhelyezkedése: ajtóban 5 Naprakészség 3
Kihelyezett tájékoztató anyagok: van 1 Bürokrácia 3
Kihelyezett nyomtatványok: van 1 Beszélgetés hangneme 5
Ügyfél WC: nincs 0
Bababarát: nem 0
Gyermekbarát: nem 0
Ülőhely: van 1
Összesen 15/19 25/35

 

Amennyiben Neked is van tapasztalatod, észrevételed ezzel kapcsolatban, kommentáld vagy írd meg nekem!

komment

Címkék: ügyfélszolgálat ügyfél ügyfélélmény Telenor front office

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr696471113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása