Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Tarr Kft. hibabejelentés

2014.07.06. 11:29 :: Clientcoach

A tegnapi vihar után nem működik a TV. Adtam időt a szolgáltatónak, de délután már felhívtam őket, mert lehet, hogy mégiscsak az én készülékemben van a hiba.

A hibabejelentő szám a honlap főoldaláról egyből kattintható lenne, ha működne. Mivel a kábeltv szolgáltató egyben az internetszolgáltató is, ha nincs kábeltv, nincs internet sem. Előbányásztam egy számlát, azon szerencsére már szerepelt a bűvös szám.

Úgy látszik, hogy nem csak nekem volt problémám, ugyanis a tárcsázást követően egy kellemes női gépi hang közölte velem, hogy minden ügyintézőjük foglalt, 5 hívás várakozik előttem. 1 perc zene után már csak 2 hívás volt előttem, majd szólt, hogy én vagyok a következő.

A Call Centeres hölgy először beazonosított, majd mondta, hogy nálunk most nincs szolgáltatás, mert tegnap belecsapott a vihar valami kütyüjükbe, de már javítják és a türelmemet kérte.

Na, megy ez kérem, mint a karikacsapás. A frappáns ügyintézés és a felkészült ügyintéző miatt, az ügyintézést csak kiválónak tudom értékelni. 

Objektív szempontok Értékelés Szubjektív szempontok Értékelés
Tájékoztatás rögzítésről van 1 Kedvesség 5
Menütérkép van 1 Segítőkészség 5
Ügyintézés sorszáma nincs 0 Gyorsaság 5
Naprakészség 5
Beszélgetés hangneme 5
Összesen 2/3 25/25

 

Amennyiben Neked is van tapasztalatod, észrevételed ezzel kapcsolatban, kommentáld vagy írd meg nekem!

komment

Címkék: ügyfélszolgálat ügyfél tarr call center hibabejelentés

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr146471121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása