Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Élményszerda: biztosítas.hu

2014.09.10. 11:29 :: Clientcoach

Nagyon jó, hogy a szolgáltatók tájékoztatják az ügyfeleiket arról, hogy rövidesen biztosítási évfordulójuk következik, mert ezt ugye az ember nem tartja számon.

Meg is érkezett az e-mail a biztositas.hu - tól, hogy kalkuláljam újra a biztosítási díjat. Egy információ hiányzott csak, mégpedig az, hogy a jelenlegi biztosítónál mennyi lesz a következő éves díj.

Persze ilyen apróságokon nem akadunk fenn, szépen megnéztük, hogy mennyi. Szerintem zavaró, hogy megbontják a díjat biztosítási összegre és a baleseti díjra. Hát pont nem érdekel. Azt mutassák, hogy mennyit kell fizetni és kész.

biztositas2.png

Végig játszottam a teljes sort, és megkötöttem a biztosítást. Jött is vagy 2 db visszaigazoló e-mail, de sajnos egyikben sem volt benne, hogy mi is pontosan a teendő. Mivel szeretem pontosan tudni, hogy mikor mit csináljak, hogy később ne legyen belőle gond, a call centerhez folyamodtam. Meglepően keveset kellett várni és felkészült volt az ügyintéző is.

Azért nem ájulok el tőlük, a biztosítókkal ezzel együtt is van éppen elég baj ügyfélkapcsolati szempontból... Erről majd később.

Van-e esetleg rossz élményed biztosítóval kapcsolatban? Írd meg nekem, elemezzük együtt!

komment

Címkék: biztositas.hu élményszerda

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr446665507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása