Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Gránit Gyógyfürdő Zalakaros

2014.07.22. 11:29 :: Clientcoach

Ezerrel tombol a jó idő és a nyári szünet, így időközönként belecsapunk a kölykökkel a lecsóba, már ami a szórakozást illeti.

Felpakoltam a gyerekeket, meg apukámat bébisintérnek, és elmentünk a Gránit Gyógyfürdőbe, Zalakarosra, mert az utóbbi időben szépen megújult, a gyermekes része pedig kifejezetten ajánlott pici gyerekeseknek is.

Szeretek felkészülten menni, így már mindennek utána néztem, ami szükséges lehet. Sajnos elég felületes voltam, mert volt, ami kimaradt...

Bementünk, kértem 1 felnőtt, 1 gyerek és egy nyugdíjas 3 órás jegyet. Mondták, hogy 3 órás jegyet nem tudnak adni, mert az csak a zárás előtti 3 órára vonatkozik. Nem az ára miatt, hanem elvből kicsit nehezteltem az árképzőkre, úgy tűnik, ők még nem voltak fél éves gyerekkel egy fürdőben. Mindegy, fizettem, a nagyobb gyerek még ajándék Haribo gumibékát is kapott.

Átöltöztünk. Ami fura volt, az az, hogy az öltöző még a régi, akasztós-zsákos rendszert, a manapság megszokott karórás nyitású szekrénykékkel szemben.

A különböző szolgáltatásterületeket nagyon jól lehet nyomon követni a padlóra helyezett különböző matricák alapján. Az első (és egyetlen) nehézség a babakocsival adódott, ugyanis vannak olyan lépcsők, amin fel kell menni, hogy eljussunk a célhoz. Sajnos nincs rámpa, vannak azonban nagyon segítőkész kollégák, akik segítenek a felcuccolt babakocsis anyukáknak :)

Az épületen belül már nagyon jól lehet közlekedni a liftekkel. Van külön baba-mama rész, pihenővel etetőszékkel, játszóházzal, sőt, szoptatós szobával is.

Van külön fürdőrész egész pici babáknak is. Volt egy kis baleset, az úszómester/medence felügyelő azonnal elsősegélyben részesítette az érintett gyermekemet. Bár egy ragtapasszal egyszerűbben meg lehetett volna oldani, mint a gézzel és külön tapasszal bajlódni.

Mindent összevetve nagyon jól éreztük magunkat, a kezdeti és a kilépéskori babakocsis nehézséget leszámítva minden nagyon rendben van. Jelesnek minősítem a vevőkezelést.

komment

Címkék: ügyfél próbavásárlás Gránit

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr166476975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása