Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Tarr Kft. hibabejelentés #2.

2014.07.08. 11:29 :: Clientcoach

Úgy tűnik, mostanában rájár a rúd a Tarr Kft-re. Pár napon belül már másodszor kellett a hibabejelentőt hívnom, mert se TV, se internet. Még benne a volt a telefonomban a számuk, így nem volt nagy dolog előkeríteni a számukat.

Mikor az automata felvette a telefont, tájékoztatott, hogy minőségbiztosítási okokból rögzítik a hívást. Azért ezt annyiban kiegészíteném, hogy erre már törvény kötelezi őket.

Ismételten minden ügyintéző foglalt volt. Először 7 várakozó, 1 perc után 5, majd 3 és 2 percenként. Simán belefértek a fogyasztóvédelmi törvény által előírt 5 perces élőhangos bejelentkezésbe.

A beazonosításom után szintén nem kellett mondanom semmit, mert az ügyintéző hölgy azonnal tájékoztatott, hogy egy kombájn elvágta a vezetéket, mely a mi területünket is érinti, így kéri a türelmünket, már dolgoznak a kollégái. Ettől függetlenül tájékoztattak, hogy amint tudják, mikor indul újra a szolgáltatás, visszahívnak.

A Tarr Kft-ben ismét nem csalódtam. Ezt az ügyintézést is kiválónak értékelem. 

Objektív szempontok Értékelés Szubjektív szempontok Értékelés
Tájékoztatás rögzítésről van 1 Kedvesség 5
Menütérkép van 1 Segítőkészség 5
Ügyintézés sorszáma nincs 0 Gyorsaság 5
Naprakészség 5
Beszélgetés hangneme 5
Összesen 2/3 25/25

 

UPDATE: visszahívásra nem volt szükség, ugyanis kb. negyed óra múlva működött is mindkét szolgáltatás.

UPDATE 2: másnap felhívtak, hogy rendben van-e a szolgáltatás.

Amennyiben Neked is van tapasztalatod, észrevételed ezzel kapcsolatban, kommentáld vagy írd meg nekem!

komment

Címkék: ügyfélszolgálat ügyfél tarr call center hibabejelentés

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr236478243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása