Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Ki vagyok én?

2014.06.24. 11:29 :: Clientcoach

Több, mint 10 éve egy nyugat-magyarországi közművállalat ügyfélszolgálatát irányítom.

Ügyfélkezelés, panaszkezelés és hátralékkezelés a fő csapásirány.

Ennek kapcsán elmondhatom, hogy már komoly tapasztalatom van a legőrültebb ügyfelek kezelésében, hiszen akik hozzám eljutottak, már tényleg nehezen kezelhetők, mert ők már több szinten sem tudták megnyugtatóan rendezni az ügyletüket.

 

komment

Címkék: ügyfélszolgálat ügyfél ügyfélkezelés panaszkezelés hátralékkezelés

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr956406917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása