Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Díjat kaptam :)

2014.07.12. 11:29 :: Clientcoach

Két kedves ismeretlen ismerős is megajándékozott a LIEBSTER AWARD vándordíjjal, amit a német alapító bloggerek azzal a szándékkal indítottak útnak, hogy kevéssé ismert webnaplókat virtuális elismerésben részesíthessenek.

A szabályzat szerint a díjazott kérdéseket kap, amit meg kell válaszolni a díj továbbításával egyidejűleg.

LiebsterAward_3lilapples1.png

 

Én egy napon kettőt is kaptam:

Lipták Nóritól, a Diéták & Álmok blog írójától.

Kérdéseire adott válaszaim:

  1. Mely ételeket ennéd szívesen diétás/diabetikus formában? Somlói galuska mindenek felett :)
  2. Milyen mozgásformát kedvelsz, és miért? 13 év aktív versenysport után minden mozgást szeretek. Jelenleg télen síelek, nyáron hobby szinten vitorlázok, a szárazföldön bringázom. Ősszel pedig nekiugrok a korizásnak, mert a bakancslistámon szerepel, hogy görkorival megkerüljem a Balatont
  3. Mi a legkevésbé kedvelt ételed? Minden, ami "kel"-lel kezdődik
  4. Hol látod magadat 5 év múlva? Kiscsaládommal boldogan élvezzük az életet és nem vonunk meg magunktól semmit, utazunk, élményeket szerzünk, tapasztalatot gyűjtünk és óriási nagyokat eszünk.

Boros Bernadettől. a Boldoguljunk - munkahelyi sikerreceptek írójától.

A kérdéseire adott válaszaim a következők:

  1. Mi volt életed eddigi legjobb döntése? Mindig mertem változtatni, amikor kellett, akár suliról, akár munkáról, akár párkapcsolatról volt szó.
  2. Mit szeretnél még elérni az életben? A boldog és értékes gyerkőcöket szeretnék nevelni, munka fronton szeretnék a magam ura lenni és szeretnék a bakancslistám minden pontját kipipálva vidám történeteket mesélni az unokáimnak
  3. Melyik a kedvenc napszakod, és miért? Egyiket sem tudnám kiemelni, minden napszaknak megvan a maga szépsége.
  4. Mivel töltöd legszívesebben a szabadidődet? Kiscsaládommal, utazással és élmények gyűjtésével.

 

Akiknek én adom a vándordíjat (ABC sorrendben) - a lista később bővülhet (11-ig)

Gömöry Kati - Freemarketing

Gyebnár Tímea - Office tippek

Lipták Nóra - Diéták & Álmok

Patty-Törő Kata - Tündékonyhája

Tóth Judit - Drupal Lady

  1. Mi volt életed legrosszabb ügyfélélménye?
  2. Mi volt a legvadabb panasz, amit Hozzád nyújtottak be?
  3. Milyen őrültséget csináltál már életedben?
  4. Nyugdíjasként mit mesélsz majd az unokáidnak?

KÖSZÖNÖM.

És sok sikert kívánok mindenkinek.

komment

Címkék: díj elismerés Liebster Award

Tarr Kft. hibabejelentés #3.

2014.07.10. 11:29 :: Clientcoach

Reggel felkeltem, és nincs internet, nem tudok blogot írni. Hiába indítottam újra a teljes rendszert, nem működött a dolog. Felkerekedtem hát, és ismételten felhívtam a szolgáltatót hibabejelentőjét.

Ismét végighallgattam, hogy minőségbiztosítási okokból rögzítik a beszélgetést. Kíváncsi vagyok, módosítják-e valamikor arra, hogy jogszabályi előírás miatt...

Kicsit elcsüggedtem, mert a várakozók száma 10 volt, és ez a percenként történő tájékoztatás szerint nem nagyon csökkent.

Sajnos a fogyasztóvédelmi törvény által előírt 5 percen belül nem sikerült előhanggal beszélnem.

7 perc 22 másodperc után sikerült vonalvégre kapnom ügyintézőt, aki arról tájékoztatott, hogy a múltkori kombájnos sztori miatt egész éjszaka dolgoztak a kollégák és a rendszer újraindítása fokozatosan zajlik. Hmm. Most nem vagyok elégedett ügyfél.

A sokáig tartó várakozás miatt csak 4-est tudok adni az ötös skálán. Lehet, hogy lassan embert kell felvenniük a call centerbe vagy másképp kellene szervezni a munkát...

komment

Címkék: ügyfélszolgálat ügyfél tarr call center

Tarr Kft. hibabejelentés #2.

2014.07.08. 11:29 :: Clientcoach

Úgy tűnik, mostanában rájár a rúd a Tarr Kft-re. Pár napon belül már másodszor kellett a hibabejelentőt hívnom, mert se TV, se internet. Még benne a volt a telefonomban a számuk, így nem volt nagy dolog előkeríteni a számukat.

Mikor az automata felvette a telefont, tájékoztatott, hogy minőségbiztosítási okokból rögzítik a hívást. Azért ezt annyiban kiegészíteném, hogy erre már törvény kötelezi őket.

Ismételten minden ügyintéző foglalt volt. Először 7 várakozó, 1 perc után 5, majd 3 és 2 percenként. Simán belefértek a fogyasztóvédelmi törvény által előírt 5 perces élőhangos bejelentkezésbe.

A beazonosításom után szintén nem kellett mondanom semmit, mert az ügyintéző hölgy azonnal tájékoztatott, hogy egy kombájn elvágta a vezetéket, mely a mi területünket is érinti, így kéri a türelmünket, már dolgoznak a kollégái. Ettől függetlenül tájékoztattak, hogy amint tudják, mikor indul újra a szolgáltatás, visszahívnak.

A Tarr Kft-ben ismét nem csalódtam. Ezt az ügyintézést is kiválónak értékelem. 

Objektív szempontok Értékelés Szubjektív szempontok Értékelés
Tájékoztatás rögzítésről van 1 Kedvesség 5
Menütérkép van 1 Segítőkészség 5
Ügyintézés sorszáma nincs 0 Gyorsaság 5
Naprakészség 5
Beszélgetés hangneme 5
Összesen 2/3 25/25

 

UPDATE: visszahívásra nem volt szükség, ugyanis kb. negyed óra múlva működött is mindkét szolgáltatás.

UPDATE 2: másnap felhívtak, hogy rendben van-e a szolgáltatás.

Amennyiben Neked is van tapasztalatod, észrevételed ezzel kapcsolatban, kommentáld vagy írd meg nekem!

komment

Címkék: ügyfélszolgálat ügyfél tarr call center hibabejelentés

süti beállítások módosítása