Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Tarr Kft. hibabejelentés #3.

2014.07.10. 11:29 :: Clientcoach

Reggel felkeltem, és nincs internet, nem tudok blogot írni. Hiába indítottam újra a teljes rendszert, nem működött a dolog. Felkerekedtem hát, és ismételten felhívtam a szolgáltatót hibabejelentőjét.

Ismét végighallgattam, hogy minőségbiztosítási okokból rögzítik a beszélgetést. Kíváncsi vagyok, módosítják-e valamikor arra, hogy jogszabályi előírás miatt...

Kicsit elcsüggedtem, mert a várakozók száma 10 volt, és ez a percenként történő tájékoztatás szerint nem nagyon csökkent.

Sajnos a fogyasztóvédelmi törvény által előírt 5 percen belül nem sikerült előhanggal beszélnem.

7 perc 22 másodperc után sikerült vonalvégre kapnom ügyintézőt, aki arról tájékoztatott, hogy a múltkori kombájnos sztori miatt egész éjszaka dolgoztak a kollégák és a rendszer újraindítása fokozatosan zajlik. Hmm. Most nem vagyok elégedett ügyfél.

A sokáig tartó várakozás miatt csak 4-est tudok adni az ötös skálán. Lehet, hogy lassan embert kell felvenniük a call centerbe vagy másképp kellene szervezni a munkát...

komment

Címkék: ügyfélszolgálat ügyfél tarr call center

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr716485449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása