Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Párizsban hagyott a WizzAir

2014.09.17. 13:50 :: Clientcoach

Néhány éve esett meg velünk ez a történet, de mivel olvastam egy cikket olyan utasokról, akik hasonlóképpen jártak a WizzAirr-el, gondoltam, leírom, hátha segít nekik a kártérítéshez jutásban az én esetem.

Párizsban voltunk a férjemmel, néhány kettesben töltött nap után kiértünk a reptérre, hogy minél előbb hazatérjünk a kisfiúnkhoz és közösen készülhessünk vele a húsvétra.

Többször is kiírták a tájékoztató falra, hogy a gépünk késik, egyre későbbre tolták az indulás időpontját. Még mondtam is a férjemnek, hogy tuti törölni fogják a gépünket.

Nem sokkal később ez jelent meg:

DSCF2531.JPG

Mivel még ilyen sosem fordult velünk elő, hirtelen nem is tudtuk mit csináljunk. Csordaszellemben beálltunk a a végeláthatatlan sorba, ahol azt a tájékoztatást kaptuk, hogy az EasyJet gépére hely függvényében fogunk helyet kapni, nevezetesen mi 2 nappal későbbre.

Mivel ez nekünk több szempontból sem volt szerencsés, elkezdtük az alternatívákat keresni. Először is másik járatot kerestünk, persze az olyan drága volt, hogy nem akartuk bevállalni. Mivel helyismeret hiányában nem kerestünk szállást, kézenfekvő megoldásnak tűnt, hogy vonattal induljunk haza.

Szerencsénk volt, a Párizs-München járat éppen akkortájt indult, el is értük. Több sorstársunk is csatlakozott hozzánk, így fel is kerekedtünk. Az éjszakát a vonaton töltöttük, reggel pedig várt minket egy általunk odarendelt kisbusz, ami Budapestre szállította a teljes csapatot (8 fő).

Az úton megbeszéltük, hogy mi mindenkinek odaadjuk a vonatjegy árát, ezt és a kisbusz díját pedig mi fogjuk kérni a WizzAirtől, így mindenkinek kényelmesebb volt az ügyintézés. Megjegyzem, jóval olcsóbb volt ez a megoldás a WizzAirnek, mintha mindenkinek szállást, étkezést és egyéb költségeket kellett volna fizetnie.

Mivel nagyon nem értek egyet azzal, hogy csak emelt díjas számon lehet a panaszt megtenni, így e-mailt írtam nekik. Semmi válasz.

15 nap elteltével rájuk írtam, hogy mi van már. Na, akkor írták, hogy küldjük el a bizonylatokat. Mivel eredeti példányokat nem adok ki a kezemből, fénymásolatokat postáztam. Semmi válasz.

Újabb 15 nap elteltével írtam egy e-mailt, amire azonnal jött is válasz, hogy nem fizetnek semmit. Nem kis összegről (kb. 120.000 Ft a 8 ember útiköltsége + reggelije) volt szó, így eléggé bemérgedtem, hogy mégis mit képzelnek.

Elolvastam az utazási szabályzatukat, és a vonatkozó passzusok idézésével írtam egy határozott hangú levelet, amire 30 napon belül válaszoltak, mégpedig azt, hogy a követelésünknek csak a töredékét hajlandóan megtéríteni. 

Ezzel sem értettem egyet, így Békéltető Testülethez fordultam. Amikor kézhez kapták a BT levelét, azonnal utaltak, így a tárgyalásra már nem került sor. Kb. 3 hónap telt el, amíg a pénzünkhöz jutottunk.

Azóta eltelt pár év, a BT-nek egyre nagyobb a "neve" és a hatásköre, így javaslom mindenkinek, ha nem kártalanítják megfelelően, akkor nyugodtan forduljon hozzájuk. Persze a követelések a ténylegesen bizonyítható költségek legyenek és nem irreálisak.

Várom az észrevételeket és tapasztalatokat!

 

komment

Címkék: wizzair ügyfélélmény élményszerda

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr436705561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása