Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Gazdagmami ügyfélszolgálat #2.

2014.09.03. 11:29 :: Clientcoach

Gazdagmamiékban ismét nem csalódtam :)

De kezdjük az elején.

Pár hete beneveztem az egyik GM tanfolyam anyagára. Nem is volt probléma, szépen, menetrendszerűen megkaptam a visszaigazolást, a számlát, a letölthetőt és pár nappal később postán az anyagot is.

1526334_10152905017238306_1502492118_n.png

Mivel nemrégiben változott a jogszabály, mely szerint az internetes vásárlás visszavétele 15 napra nőtt, gondoltam, teszek egy próbát, régen vásároltam a neten, szegények, most ők futottak bele a tesztalanyságba...

Meg is írtam a levelet nekik, hogy mit kell tennem ahhoz, hogy visszakapjam a pénzt.

Nos, nagyon hamar megérkezett a válasz, hogy postázzam vissza az anyagot és küldik is vissza az anyag árát.

Nem ragozták, hogy lejárt már a 15 nap, nem kukacoskodtak, nem voltak erőszakosak, mindössze egy kedves kérdés volt a levél végén, hogy mi az oka annak, hogy mégsem kell a cucc.

Így kell ezt csinálni, lányok, csak így tovább!!!

Pont, mintha én képeztem volna ki őket :)

komment

Címkék: ügyfélszolgálat gazdagmami ügyfélélmény

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr76631239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása