az ebben a posztban található problémák valamelyikével találkozik:
A szolgáltató nem látja a befizetését? - A gyorsabb ügyintézés érdekében célszerű bemutatni a befizetési bizonylatot.
Ha a szolgáltató rögzíti a telefonbeszélgetést, de Te nem akarod. Jogszabály szerint a szolgáltató köteles nem rögzített telefonvonalat biztosítani - ezen a gyakorlatban bemondja az automata, hogy fáradj be a legközelebbi ügyfélszolgálati irodába.
Ha meg akarod hallgatni a telefonbeszélgetést. A szolgáltató kérésre köteles biztosítani a hangrögzítést. Ezt a szolgáltató bármely kommunikációs csatornáján megteheted.
Ha a szolgáltató nem azonnal, hanem 15/30 napon belül válaszol. Kivárod.
Ha nem azonnal végzi el a megrendelt munkát a szolgáltató. Kivárod. De egyes szolgáltatók sürgősségi felár megfizetése ellenében elvégzik korábban is a munkát.
Ha a számla fizetési határideje előbb jár le, mint ahogy a számla kézbesítésre kerül. A lehető leghamarabb fizesd be a számlát. A legtöbb szolgáltatónál éppen emiatt és a könyvelési idő miatt hagy némi türelmi időt, mielőtt fizetési felszólítót küld és késedelmi kamatot terhel.
Amint a SIKK bővül, ez a poszt is fog tehát érdemes lesz bizonyos időközönként visszanézni.
Benned is felmerült már, hogy mit tegyél egy adott, számodra bosszantó helyzetben? Könnyítsük meg egymás munkáját, kérdezz, és segítek!