Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Samsung szerviz

2014.08.13. 11:29 :: Clientcoach

Még mindig az mms küldési problémakör. Ígérem, ez az utolsó, ugyanis megoldódott a dolog!

A korábbi posztokban olvasható az mms-küldéssel kapcsolatos kanosszám (itt, itt, itt és itt)

Miután a készülék már közelített a használhatatlanhoz, úgy döntöttem, hogy kellene neki egy kis vérfrissítés.

Felkerekedtem hát, megfogtam a kanócot, párosítottam, amit kellett és megkezdtem az adatmentést. Szerencsére sikerült, így jöhetett is a KIES általi szoftverfrissítés. Kb. az első 20 percben nem volt gond, de akkor a számítógép USB hibát jelzett, miközben a telefonon egy óriási méretű zöld android pihent. Ilyen:

android_logo_wallpaper_black_android_logo_black__rcn_internet_broadcast___high_defenition_wallpaper.jpg

Nem viccelek, sokáig nem mozdult a kis droid. 

Na, gondoltam, akkor ezt a szőke nő bebukta, jól megmosolyognak a szervizben.

Gyorsan megkerestem a neten, hogy ki foglalkozik egyáltalán ilyennel, és rémlett is, hogy hol láttam a Samsung logót. Felpakoltam a családot, berobogtam a Samsung márkaszervizbe, ahol közölték velem, hogy ők mindenféle Samsungot javítanak, kivéve a telefont. De ne csüggedjek, kb. 50 méterre van az illetékes.

Gyorsan átszaladtam és azzal a lendülettel fel is gyógyultam az ajtóra, mert nyitvatartási időben zárva voltak. Semmi nem jelezte, hogy mi történt, csak szimplán zárva volt az ajtó.

Bevásárlás után visszamentem, ekkor már ott voltak, nagyon kedvesen, segítőkészen. Mire végeztem az ebéddel, el is készült a telefon.

A mentések is szépen visszakerültek rá, és az mms is működik.

De a mai napig nem értem, hogy miért nem jutott senki eszébe az ügyfélszolgálatokon, hogy ez esetleg megoldhatja a problémát...

komment

Címkék: szerviz Samsung

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr136581513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása