Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Árnyas Étterem

2014.07.20. 11:29 :: Clientcoach

Kivételesen nem munka ügyben voltam Budapesten, amit mindenképpen ünnepnek éltem meg. Olyannyira, hogy már napokkal korábban körülnéztem, hogy hová tudok elmenni a kedvesemmel egy jót ebédelni.

Budapest legjobb éttermének több helyen is az Árnyas Éttermet írták, a honlapjuk alapján az ára is elfogadhatónak tűnt, különösen annak fényében, hogy a honlapról letölthető egy 10% kedvezményt nyújtó kupon és még SZÉP kártyát is elfogadnak.

Nagyon könnyen odataláltunk, a vendéglő előtt beígért ingyenes parkolási lehetőség sem volt kamu.

Az étteremhez egy nagyon meredek lépcsősor vezet fel, amit babakocsival megközelíteni elég bajos, mert nincs semmilyen rámpa. Mindegy, felkaptuk a gyereket és az árnyas fák alatt találtunk egy kellemesnek tűnő asztal, ahol helyet foglaltunk. A pincér kisvártatva jött is, hozta az étlapot és felvette az italrendelést.

Hamar kiérkeztek az italok és leadtuk az ételrendelést is. Gyermekünk megéhezett, gyorsan körbe is néztem, hogy van-e etetőszék. Volt, de sajnos nem volt benne biztonsági öv, így inkább ölben etettem meg a csemetét.

Az ételt gyorsan hozták ki, tetszetős volt és méretes. Az íze is kifogástalan volt. Egy hibát vétettek, mégpedig azt, hogy nem találtunk pincért, amikor az utánrendelésnél szükségünk lett volna rá.

Csak emiatt minősítem jelesnek a kiváló helyett.

(Zárójelben jegyzem meg, hogy a baba-barátságra jobban odafigyelhetnének, mert szerintem a kisgyerekeseknek is van igénye arra, hogy ilyen helyekre járjanak. Tudom, tudom, nem írja elő semmilyen jogszabály...)

 

komment

Címkék: vendég próbavásárlás ügyfélélmény Árnyas

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr486477001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása