Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

WestEnd City Center

2014.07.18. 11:29 :: Clientcoach

Senkinek nem kell bemutatnom a WestEnd City Centert. Az egyik legkedvesebb "plazam", ha tehetem, itt vásárolok. Eddig nem volt vele gondom, de az is tény, hogy eddig ilyen kicsi gyerekem sem volt.

Nem terhelek senkit az üzletekben történtekkel, hiszen gyakorlatilag mindenhol ugyanaz van, kiugró vevőkezeléssel vagy nem kezeléssel nem találkoztam.

Azonban a vásárlás közben félévesem megéhezett. Emlékeztem rá, hogy itt külön elbánásban részesítik a kismamákat, így méltán gondoltam, hogy a pici babával érkezőket is. Az is előttem, volt, mintha láttam volna baba-mama szobát. 

Az utcaszinten találtam az első mosdót, ahol nem volt, amit kerestem, de a takarító nénik készségesen útba igazítottak.

Az útbaigazítás értelmében meg is találtam a baba-mama szobát, ami tele volt. Sétáltunk egy kört, annak a reményében, hogy nyugodtan megetethetem a kicsimet. Szerencsém volt, a következő körben már szabad volt a helyiség. Az az igazság, hogy eléggé csalódott voltam, ugyanis volt egy előtér és egy wc. A babára vonatkozó részt egyedül a lehajtható pelenkázó szimbolizálta. Szoptatós szék egy szál se. Mivel nem volt más megoldás, szépen lekucorodtam a fajanszra és megszoptattam a csemetémet. Sajnos nem háborítatlanul, ugyanis kb. 2 percenként zörgött be valaki.

Miután úgy ítéltem meg, hogy gyermekem jól lakott, kijöttem és szomorúan konstatáltam, hogy a baba-mama szobában nem is babával lévő mama volt ilyen türelmetlen...

Tudom, hogy ez nem az üzletközpont hibája, de a szolgáltatás minősége hagyott némi kívánni valót maga után... Max. közepes.

komment

Címkék: vevő baba-mama WestEnd

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr206476997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása