Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Élményszerda: Bemutatóterem.net

2014.11.12. 11:29 :: Clientcoach

Biztos olvastátok a korábbi bejegyzésemet a Bemutatóteremről. Ha nem, most megtehetitek itt.

Banner20120508_2.jpg

Ebben látszik, hogy milyen ügyfélélményem volt velük.

Azonban ami történt, az végképp a vicc kategória: 8 hét után hozták vissza a gépet úgy, hogy a javítás nem történt meg és a TAB töltője is eltűnt. Most aztán teljesen használhatatlan a gép.

Ilyenkor mit lehet tenni szerintetek?

komment

Címkék: Bemutatóterem élményszerda

Homár-Hétfő #15.: Újabb Telenor...

2014.11.10. 14:10 :: Clientcoach

A Tékozló Homárra írt eredeti bejegyzést és a hozzá tartozó kommenteket itt olvashatjátok. A történet a lényegét tekintve a következő:

A panaszos nem tudta megoldani a panaszát a Telenor Call Centerében.

Ki, mit tett jól, és ki, miben hibázott? Szigorúan érzelmek nélkül, csak a bejegyzés tartalmát ismerve a következő észrevételeim vannak:

A fogyasztó

  • jól tette, hogy
    • nem találtam ilyet
  • hibázott abban, hogy
    • figyelemtelen volt: ha a rendszer küldött az aktiválásról sms-t, akkor azt meg kellett kapni. Attól, hogy egy telefon nem alkalmas netezésre, sms-t fogadni tud
    • megszakította a hívást, annak ellenére, hogy nem oldották meg a problémát
    • nem olvasta el az üzletszabályzatot, ugyanis abban benne kell(ene) lennie, hogy milyen ügyek milyen platformon végezhetők

A szolgáltató

  • helyesen járt el:
    • nem találtam ilyet
  • hibázott abban, hogy
    • úgy módosította a szerződést, hogy arról a fogyasztót nem tájékoztatta

Kérdések, amik felmerültek bennem a bejegyzés kapcsán:

  • Vajon a panaszos miért nem látogatta meg a Telenor honlapját, ahol minden egyes panaszfórum elérhetősége fenn van?
  • Nem tudom, milyen postával akarta tértivevényesen feladni a levelet, mert a Magyar Postánál 500 Ft körül van

Véleményem szerint egy kicsit túlvezérelt volt a panaszos, és első felindulásból levelet írt a Homárnak, ahelyett, hogy leült volna és átgondolta volna, hogy mit lehet tenni...

 

komment

Címkék: Telenor homár-hétfő

süti beállítások módosítása