Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Új hónap, új tervek

2014.08.01. 11:29 :: Clientcoach

Öröm van és boldogság! :)

Bizonyára sokan hallottatok a Tékozló Homár nevű blogról. Hozzájuk lehet beküldeni, ha egy szolgáltató vagy bármilyen partner nem úgy járt el, ahogy az elvártad, ne adj Isten, még meg is károsított.

Gyakran olvasom a Homárt egyfajta tapasztalatszerzés céljából, hogy lássam, ki, hogyan kezeli az ügyfeleit, illetve azt, hogy mit várnak el a vevők a szolgáltatóktól. Egy esetben már én is "igénybe vettem" őket, a szakmai ismeretemmel, az állhatatosságommal és az Ő nyilvánosságukkal karöltve sikerrel zárult az a projekt (is).

A Tékozló Homár lényege az, hogy ha valaki elégedetlen a kiszolgálással, kár érte és nem segítettek megoldani a problémáját, akkor ezt megírhatja ide, gyakorlatilag kipanaszkodhatja magát, s persze kap ott hideget-meleget, elolvashatja mások véleményét az adott üggyel kapcsolatban. Egy-két alkalommal még hasznos tanácsot is kaphat, hogy mit tegyen az igazáért.

De hogyan kapcsolódik ez a ClientCoach-hoz?

Épp a fentiek miatt. Az a tapasztalatom, hogy az emberek - bár elmondják a saját véleményüket, de jogszerű, indulatmentes megoldást kevés esetben ajánlanak az ügyfélnek. Ezt próbálom majd én pótolni a Homár-hétfőn!

Minden hétfőn, a "Homár-hétfő" keretén belül, az általam érdekesnek tartott panaszokat fogom elemezni, a fogyasztó és a szolgáltató szemszögéből egyaránt és javaslatot teszek a probléma békés rendezésére.

Ezen kívül meghirdetem az "Élmény-szerdát", ahol az ügyfélélményeimet írom le, és az "Okos pénteket", amikor a véleményemet írom le a hatályos jogszabályok gyakorlatiasságáról.

 

komment

Címkék: együttműködés ügyfél tékozló homár ügyfélélmény

Gazdagmami ügyfélszolgálat

2014.07.30. 11:29 :: Clientcoach

Az ember erre-arra feliratkozik hírlevelekre. Hol azért, mert érdekli a téma, hol azért, mert csak úgy lehet valamihez hozzájutni.

Én általában csak olyan hírleveleket olvasok, amik valóban érdekelnek is, többek között Vida Ági dolgait.

A minap érkezett egy hírlevél, ami felkeltette az érdeklődésemet, azonban a link nem volt kattintható. Írtam az ügyfélszolgálatra levelet.

Nagyon rövid időn belül újra küldték a teljes hírlevelet és külön választ kaptam a levelemre.

Csak így tovább!

komment

Címkék: ügyfélszolgálat gazdagmami

Esetem a MegaCp ügyfélszolgálatával

2014.07.28. 11:29 :: Clientcoach

A tárhely szolgáltatóm profi on-line ügyfélkezelési rendszerrel rendelkezik. Van nálunk egy úgynevezett "tikett" rendszer, aminek nem tudom, hogy miért ez a neve, de nem is ez a fontos, a lényeg, hogy működik.

Ha az embernek gondja van, nyit egy ilyen kis tikettet és elküldi a rendszerbe. Erről azonnal kap egy e-mailes értesítést a postafiókjába, a tikett tartalmával.

A problémára a megoldást amint tudják, küldik. Nekem eddig ez 2 perc és 2 óra között mozgott. Minden esetben felkészült ügyintézővel volt dolgom és udvariasak voltak velem.

A tikett aktuális állapota egyébként nyomon követhető a rendszerben.

Nekem tetszik :)

komment

Címkék: ügyfélszolgálat helpdesk ügyfélélmény on-line MegaCp

süti beállítások módosítása