Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Élményszerda: Aegon

2014.10.01. 11:29 :: Clientcoach

Már régen kaptunk díjbekérőt a házbiztosításról, gondoltam, írok nekik, hogy fizetni szeretnék.

Mivel a biztosítási kötvény a férjem nevére szól, kaptam egy kedves elutasító levelet, hogy nekem nem adhatnak információt, mert nem tudják, milyen viszonyban állunk (vicces, mert a vezetéknevünk megegyezik) és küldtek egy meghatalmazást, hogy csak akkor adnak bárminemű tájékoztatást, ha azt kitöltjük.

aegon.png

 

Természetesen találtam egyszerűbb megoldást, megírtuk a férjem e-mail címéről ismételten, hogy fizetni szeretnénk, küldjenek díjbekérőt.

Az automata választ követően napra pontosan 3 hétre meg is érkezett a csekk, lejárt fizetési határidővel.

Ha hiányom lett volna, biztos nem tartott volna ennyi ideig...

komment

Címkék: Aegon élményszerda

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr326736049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása