Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Élményszerda: Tarr Kft. #4.

2014.10.29. 11:29 :: Clientcoach

Elég nagy összegű számlát kaptam a minap a Tarr Kft-től. Egy kis számlaelemzés után rájöttem, hogy ennek az az oka, hogy lejárt a hűségnyilatkozatom, és ezért automatikusan felemelték a díjat.

hung-tarr-logo.jpg

Első körben a telefonos ügyfélszolgálaton próbálkoztam, de miután az automata közölte velem, hogy a várakozók száma 7, inkább más fórumot keresek a probléma megoldására.

Szerencsére a Tarr Kft-nek van egy nagyon jól működő ügyfélkapuja, ahová megírtam a dolgot és pár órán belül vissza is hívott a hölgy, tisztáztuk szóban, hogy mit szeretnék és postázták a szerződés módosításához szükséges iratokat.

Ez egy frappáns ügyintézés volt,

Azt azonban nem értem, hogy miért nem szólnak előre, ha lejár a hűségidő...

komment

Címkék: tarr élményszerda

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr36836691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.