Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Halászkert Vendéglő

2014.07.16. 11:29 :: Clientcoach

Dolgom végeztével, ebédidő lévén betértünk apukámmal és a féléves kislányommal a balatonfüredi Halászkert Étterembe. Szintén nem először voltam ott, de biztosra kellett mennem, mert apunak nem okozhattam csalódást, ezen kívül önös érdekek is vezettek, hiszen nagyon finom a halászléjük, amit imádok.

Apuban nem csalódtam, mivel idegen helyen volt, marha pörit rendelt nokedlivel, ugye azt nehéz elrontani :) Viszont egy világ omlott össze benne, amikor megkérdezték tőle, hogy kanalat kér-e hozzá. Őt olyan öregnek nézték, hogy csak kanállal tudja megenni a nokedlit? Mondtam neki, hogy ne szívja mellre, mert sokan kérnek kanalat hozzá, mert azzal könnyebben eszik a pattogós nokedlit.

A két ételt egyidejűleg hozták ki, de én megvártam, amíg apu végez, hogy a kicsit tudja fogni, mert nem akartam, hogy a baba tömeget oszlasson és rontsa az üzletet.

Amikor ezt a pincér észrevette, egyből elvitte a kisbográcsomat, hogy melegen tartsa a levesemet.

Amikor kihozta, kötött egy óriási partedlit a nyakamba, hogy ne egyem le magam.

Most sem csalódtam a Halászkert személyzetében, figyelmesek voltak, gyorsak és finom volt az ebéd. Kiváló!

 

 

 

komment

Címkék: vendég próbavásárlás Halászkert

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr856476983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása