Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

Telenor elektronikus ügyfélszolgálat

2014.06.30. 11:29 :: Clientcoach

A Telenor telefonos ügyfélszolgálatán keresztül szeretném megoldani az MMS küldési problémámat, így ellátogattam az on-line ügyintézési felületükre, megkeresni a call center telefonszámát, mert még nem telefonáltam nekik sosem.

Mindössze 20 másodpercembe telt, ugyanis a főoldalon, felső menüsorból lehet eljutni 2 kattintással.

Elégedett vagyok az "ügyintézéssel", ugyanis maximum fél percet szántam rá.

Amennyiben Neked is van tapasztalatod, észrevételed ezzel kapcsolatban, kommentáld vagy írd meg nekem!

komment

Címkék: ügyfélszolgálat ügyfél ügyfélélmény Telenor on-line

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr746471081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.