Örömmel is lehet ügyet intézni

Gyakorlatilag bármit teszünk az életben ÜGYFELEK vagyunk, csak adott esetben a pult nem ugyanazon oldalán állunk. Miért kellene ellenfélnek lennünk, amikor a célunk közös: elégedett legyen minden érintett; nevezzük eladónak, vevőnek, szolgáltatónak, fogyasztónak, ügyfélnek vagy akár partnernek?

Clientcoach Partner Press feliratkozás

További tartalmakat itt találsz:

Blogok, amiket én is olvasok:

A blog célja

2014.06.26. 11:29 :: Clientcoach

Azért indítottam ezt a blogot, hogy megvizsgáljam, más ügyfélszolgálatosok vagy egyéb partnerkezelő munkatársak hogyan dolgoznak, megfelelnek-e az ügyfelek/vevők/partnerek elvárásainak az én szempontrendszerem alapján.

Én is olvasom a Tékozló Homárt, ahol a fogyasztók/vevők/ügyfelek a negatív élményeiket osztják meg a nagyérdeművel.

Hiszem, hogy nem minden ügyfélszolgálat vagy ügyfeles szerez negatív élményt partnerének. Úgy gondolom, hogy az esetek többségében a kollégák jól végzik a munkájukat, csak ennek nincs ilyen nagy visszhangja.

Ezzel a bloggal talán teszünk egy lépést afelé, hogy bebizonyítsuk, nem minden ügyfélszolgálat és ügyfélszolgálatos maga az ördög.

Személyes ügyfélélményeimet, "próbavásárlásaimat" vagy ügyfelesként megélt élményeimet osztom meg olvasóimmal ebben a remélhetőleg hosszú blog folyamban.

komment

Címkék: ügyfél ügyfélkezelés ügyféligény ügyfélélmény

A bejegyzés trackback címe:

https://clientcoach.blog.hu/api/trackback/id/tr956409311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.